כדאי לשמור על קור רוח  
לפי גישת השיווק התכליתי שומרים
על המחירים ומחפשים חלופות. למשל:

התחדשות. לשפר: כמות. רכיב. אריזה. זהות משותפת. מוניטין. מוצר חדש: מפתחים מהקיים, ממציאים, או מייבאים. אפשר מחו"ל. ואפשר מהמתחרים. האריזה היא מדיה. והיא הדבר הראשון שהקונה רואה. אריזה היא הרבה יותר ממשקל ועיצוב (עוד בהמשך). ויש iso 14000 שעוזר לחסוך. כינוס המותג: שם הנושא התורם לחסכון בעיצוב אריזות ובפרסום ומאפשר לקחת הרבה מוצרים לא חדשים ולתת להם פנים חדשות. ויש הרחבה בהמשך

לשון זכר בא רק לקיצור
קחו

האופנה הנוכחית היא לעסוק בסגנון חיים life style ובשיפור יחסי לקוחות: לא רק crm אלא גם cem אלא שגם אלו לא עוזרים ללא תשומת לב עקבית. אנו נציע לכם גישה מקיפה, רווחית ורציפה כי כך תמכרו טוב יותר! ואם תרצו אין זו הגדה   צור קשר

© Entire contents copyright עריכה והפקה
eXTReMe Tracker