להפיץ לבד או לא .....  
2 beers or not 2 beers is no question at all!
בקצה החיצוני שלה, שרשרת האספקה יכולה להועיל (או להפך) למוניטין. הלוגיסטיקה נוגעת בשיווק בשתי נקודות: האחת בנושא הרווחיות (אנו רואים בשיווק הנדסת רווחים)  והשניה במוניטין של החברה. להמשך

נושא אחר: לאן צריך להגיע? לקוח, מחסן, מרכול, חנות, דוכן .... כל אחד והלוגיסטיקה שלו. השיקולים על נקודת המכירה הם מעבר ללוגיסטיקה. כי מה שאמור לקבוע זה גם מה מוכרים, למי מבקשים למכור זאת, וגם באילו מחירים. וכמובן: כיצד יגיעו הספקים והקונים? (למשל חניה ודרכי גישה). אנו מעמידים לרשותכם ניסיון שמתחיל באפיון המוצר ונמשך עד להדרכת המשתמש או סידור המדף (כשרלוונטי) להמשך

למידע נוסף צור קשר וראה נושאים נוספים במעגל.
לשון זכר בא רק לקיצור

הצלחה בנקודת המכירה עניין של סדר וסידור

שיווק ולוגיסטיקה שת"פ
חשוב לרווח


שת"פ עם המתחרים ולא בנושא מחירים

כיצד שרשרת האספקה לא תהפוך לחבל מחנק

צור קשר מפת האתר עבודות סמינרים דף כניסה חזור
© Entire contents copyright עריכה והפקה
eXTReMe Tracker