שרות לוגיסטיקה ורכש
שרשרת האספקה Supply chain


היא המרה של תשומות לתפוקות. לפרט יותר: תכנון, רכש, יצור, לוגיסטיקה (אחסון והובלה). עוד יותר לפרט: נבדיל בין פעולות שבדרך כלל נכללות בהגדרה (יופיעו כרגיל), לפעולות שלא מופיעות בהגדרות בדרך כלל - (בסוגריים - ושאנחנו עוזרים בביצוען כשצריך): (מחקר שוק לאיתור ספקים) (בחירת ספק ומו"מ) (הסכם לתנאי אספקה) (סעיפי מכתב האשראי/הזמנה) הזמנה, הובלה, אחסון, הוצאה מאחסון ליצור חזרה לאחסון. הפצה. (טיפול בסחורה ביעד). (הנדסת הערך).

למה לדבר על זה כאן?
כי השיווק הוא המניע של המעגל. אם לא מוכרים אין מה להוביל. מלאים, צ.ל. תוצאה של תחזית מכירות. ואלו באות מן השיווק. כשהסחורה לא מגיעה ללקוח סביר להניח שהוא יטלפן לאיש המכירות ולא למחסן. כשההזמנה אינה ברורה, או שאינה במלאי, זו אחריות של איש המכירות. כשלסדרנית אין מה לסדר במדף נפגעת הרווחיות, וחשוב שהמידע יעבור לשיווק. והקשר לבקרה ברור.


כמה עולה להשיג לקוח?
מאחר וכיום כל כך קל להפסיד לקוחות, ועלות רכישת לקוח חדש היא כה גבוהה - הרבה יותר רווחי לשמור על לקוחות קיימים. הזמנה שלא רשומה נכון. הספקה לא בזמן. איש שרות טכני שעולה על העצבים (של הלקוחות), או לא מסיים את התיקון בביקור אחד (מתוך רשלנות, לא כי אי אפשר) מחמירים את הסיכוי לאבדן לקוח, ובוודאי לתחילת צבירת מרור אצלם. ומי צריך אחר כך לחפש לקוחות חדשים? (בוודאי שזה בא על חשבון הרווחיות).

לכן ועל שום, שמקור המידע הוא בבסיסו מן השיווק, וכל מה שקורה בשוק משפיע ישירות על הרווחיות, כלומר על השיווק, חשוב שיהיה היזון חוזר ומיידי לשיווק (מה שלא קורה תמיד, או רק לאחר המקרה) ולכן חשוב כל כך לרכז דוחות כאלו, בבקרת השיווק. כי זו הנדסת הרווח שלכם!

חיים ומוות ביד הלשון (או מודרני יותר ביד הקיצור): כשרואים משהו כמו C2C זה שיווק מלקוח ללקוח? או אולי טיל ים / ים? "מלאי מוקצה" זה מלאי שמור או מלאי ללא כשרות? אלו אינם משחקי לשון. מכל תחומי העיסוק בשיווק שניים הם אלו שיש לדקדק בלשונם: הפרסום (כלפי חוץ) ושרשרת האספקה (כלפי פנים). לדעת עוד על סמנטיקה נכונה שמונעת צרות - צור קשר ויש עוד נושאים שניתן לשפר בעזרתנו:

שת"פ שיווק / לוגיסטיקה: היזון  חוזר  מהשטח  עוזר לשיפור הרווחיות. אספקה  מאוחרת או
לא מתאימה, מבזבזת זמן וזמן חשוב יותר מכסף! קל לייעל. אפשר למנוע! למידע נוסף       - צור קשר
עניין של סדר וסידור: שאלת הגדרת נפח במחסנים. אם השיטה עוד לא בשימוש אצלכם  - צור קשר
שת"פ עם המתחרים תחרות בין חברות לא תמיד מתבטאת בכל תחום                             - צור קשר
מה עושים כדי ששרשרת האספקה לא תהפוך לחבל מחנק                                         - צור קשר


ידיעה לסיכום: משרשרת האספקה ניתן להרוויח הכי הרבה כסף, בלי לפטר אף עובד אחד!

  צור קשר  למפת האתר  להגדרות לחץ כאן  עקרונות השיווק 

מעשים במקום מעשיות

מכירות ובקרה שיווקית בארץ ובחו"ל
במקום להתייאש מהשוק - בואו נטפל בשיווק
אנחנו משפרים ביחד אתכם: את המכירות. את המוכרים. ואת המוניטין שלכם.
ביחד - נמכור יותר. מהר יותר. רווחי יותר!
האם אתם מוכנים להצלחה?
© Entire contents copyright