זמן חשוב יותר מכסף
בשיווק תכליתי לזמן יש משמעות כפולה: זמן לחשוב וזמן לפעול (למכור!). ע"י פיתוח המודעות לזמן, נעזור לכם לייעל את המכירות  וכמובן להתנסות בחשיבה שוֹנָה ומוֹכֶרֶת. לפרטים נוספים צור קשר

הזמן בראי הגיאוגרפיה:
השוויצרים מייצרים אותו.
האנגלים, מתעלמים ממנו.
השבדים והגרמנים שומרים עליו.
הצרפתים, האיטלקים והספרדים מבזבזים אותו.
האמריקנים אומרים שהוא שווה כסף:
Time is money ובעברית:
"יקר שבעתיים זמני " ©

רק שזמן יקר יותר מכסף:
אי אפשר לצבור אותו. ואי אפשר להחזיר אותו.
גם כשיש הרבה ממנו, אין אפשרות לאחסן אותו -
לשימוש כשצריכים. ואפילו לא להוריש אותו! והכי גרוע,
לא מקבלים עבורו ריבית. זמן שבוזבז אבד לעולמים. לכן
זמן חשוב יותר מכסף!
הכלל הראשון והבסיסי לחסכון בזמן: יש להימנע מלעשות אותו הדבר פעמיים.

הכלל השני לחסכון בזמן: כשמידע לא מצוי, מומלץ מאד להשלים אותו מראש - אחרת זה יצור ניגוד לכלל הראשון.

הכלל השלישי לחסכון בזמן: הכנה ובקרה
                    יש להכין רשימת פעולות (checklist) ולא מתחילים לפני שהיא מוכנה.
                    רשימת הפעולות צריכה להיות הגיונית. רציפה ומתוזמנת (לו"ז).

הכלל הרביעי לחסכון בזמן: בכל פעולה דאגו מראש לאלטרנטיבה - תחליף בעברית פשוטה.
                   על התחליף/ים להופיע ב checklist שלא לעמוד בניגוד לכלל הראשון השני והשלישי!

הכלל החמישי: עדיף לטעות מהר
                     גיליתם טעות – פתרו מיידית ומהר, או דלגו לתחליף. אחרת, זה בניגוד לכל
                     ארבעת הכללים הקודמים. כי זמן חשוב יותר מכסף!

הכלל השישי: (לא חל על מי שזוכה כל שבוע בפרס ראשון במפעל הפיס): יש קיצורי זמן. אין קיצורי דרך!
                   !Unless you feel very very lucky, do not use shortcuts

הכלל השביעי: להיות ספקן (סקפטי) לכל אורך הדרך: ליישם בקרה רציפה. כל הזמן לוודא. ולא להפסיק לבדוק.

ויש עוד אפשרות לחסוך זמן בשיווק - להתקשר אלינו.
חוסך הרבה זמן, חוסך הרבה כסף, וחוסך הרבה הרבה כאב ראש! צור קשר
  צור קשר  למפת האתר  להגדרות לחץ כאן  עקרונות השיווק 

מעשים במקום מעשיות

מכירות ובקרה שיווקית בארץ ובחו"ל
במקום להתייאש מהשוק - בואו נטפל בשיווק
אנחנו משפרים ביחד אתכם: את המכירות. את המוכרים. ואת המוניטין שלכם.
ביחד - נמכור יותר. מהר יותר. רווחי יותר!
האם אתם מוכנים להצלחה?
© Entire contents copyright