עקרונות השיווק התכליתי
NOTHING HAPPENS UNTIL SOMBODY SELLS SOMETHING!

עיקרון ראשון: שום דבר לא קורה עד שמישהו - מוכר משהו.

עיקרון שני: יש להחזיר את אמון הלקוח. בלי אמון לא תהיה מכירה!

עיקרון שלישי: שיווק תכליתי משוחרר מדעות קודמות.
לא אין טעות. אין הכוונה לדעות קדומות (prejudice) אלא לדעות קודמות "קונצפציה" או pre-conception שהן אוסף מוסכמות ותפיסות קודמות, שמפריעות לפיתוח קווי מחשבה שונים. ומי ששבוי בן (בדעות הקודמות) משלם מחיר יקר. זה נכון בכל דרגי הניהול אבל חשוב במיוחד בשיווק. דעות ותפיסות קודמות הן מה שהכשיל את המודיעין הכי טוב בעולם, במלחמת יום כיפור. את יצרן המחשבים הכי גדול בעולם, בכניסה למחשבים אישיים. את תנובה עם אוליביה ואת במבה לבוקר. זה פוגע בכל שלבי הניהול, אבל בשיווק - זה יכול להיות סופני. (שהוא ההפך מעצמוני - במיוחד בשיווק).

עיקרון רביעי: שיווק תכליתי נועד למתמידים.
רק כך אפשר להחליט על כיוון. שיווק תכליתי מבטיח לעסק זרימה רצופה ומתפתחת של תעסוקה במחירים רווחיים, ותורם ליעילות ולחסכון בזמן - של אנשי המכירות. שיווק מצוין דואג לרווחיות בכל מסלול המוצר: ליצרן, למוכר ולקונה. בייחוד לקונה. שיווק מעכשיו לעכשיו אינו תכליתי משום שאינו משאיר מקום לכיוון והתפתחות (שעדיפה על מהפיכה!).

עיקרון חמישי: השיווק צריך למנוע ולהימנע מאי סדר.
כדי להרוויח, עסק צריך לקנות ולמכור. מפעל צריך גם לייצר, מה שמוסיף אילוצים (זמן חשוב יותר מכסף!). שיווק תכליתי תורם לכך, שלא צריך לעשות פעמיים אותו הדבר. אין אי הבנות. כולל ניתוח רציף של רווחיות שרשרת האספקה והשרות טכני, שהם לעתים מקור לאי הסדר בעסק, ולהקטנת הרווחיות.

עיקרון שישי: כשלא מסבכים את זה - זה נשאר פשוט!

עיקרון שביעי: שיווק תכליתי מפעיל תהליך של בקרה שיווקית.
על השיווק מוטל לצבור מידע מכל הדרגים הפועלים בחברה. למשל: כספים (מכירות מול רווח). שרות טכני (דוחות ביצוע ותלונות) לוגיסטיקה (מלאים מצטברים, מלאי אצל לקוחות והערות הנהגים והסדרניות כשיש). וכמובן היזון חוזר לגבי קידום המכירות ומעמד המוצרים בשוק. כך נוצרת בקרת רווחיות רצופה. לסיכום: בשיווק תכליתי, אנחנו עוסקים במכירות, כדי ליצור רווחים, שיאפשרו חופש, לבחור כיוון נכון בשוק.

איתנו התהליך קצר יותר ויעיל יותר!

  צור קשר  למפת האתר  להגדרות לחץ כאן  סמינר שיווק ובקרה 

מעשים במקום מעשיות

מכירות ובקרה שיווקית בארץ ובחו"ל
במקום להתייאש מהשוק - בואו נטפל בשיווק
אנחנו משפרים ביחד אתכם: את המכירות. את המוכרים. ואת המוניטין שלכם.
ביחד - נמכור יותר. מהר יותר. רווחי יותר!
האם אתם מוכנים להצלחה?
© Entire contents copyright