אנחנו נעזור לכם עם התוכן
אנחנו מתכננים אתרים, מלשון - לתת בם תוכן ©
וגם כיוון וצורה!
כדאי לדעת לפני כניסה לרשת:

האינטרנט הוא עוד מדיה,
הוא קולנוע בתוך עיתון ©


מישהו צריך לקנות משהו,

האינטרנט מאחד פעולות
ולא עקרונות.


התמהיל נשאר אותו הדבר.
אינטרנט לבד זה כמו אוטו
 בלי דלק
©


אתר יעזור אבל לא הכרחי.


מחשבות על שיווק באינטרנט:

כמה עקרונות בקשר לאתר ברשת.

אתר זה כמו פילגש

בשורות פשוטות.

אתר ידידותי, ומה אחר כך?
כשצריך למכור, צריך למכור


 גם באמצע הדרך הנכונה
 אם יושבים שם בלי לזוז -
 אפשר להידרס. חלילה.


א.

האינטרנט מאחד פעולות ולא עקרונות. לכן שיווק באינטרנט הוא שיווק עם מכניקה קצת שונה ומילון מונחים מחודש. אך מעבר לזה חלים אותם עקרונות: צריך למכור, והרבה. חייבים לשמור על הלקוחות בצורה מדהימה, שכן אתר מפואר יוצר ציפיות. בייחוד אצל משתמשים חדשים. גם עם תוכנת הטיפול בלקוחות (CRM) המופלאה ביותר, וגם אם לרשותכם הסטטיסטיקה המדויקת ביותר, הטלפנית העייפה הראשונה (או הילד החצוף הראשון ) יהרסו לכם את כל התדמית ומסע המכירות! ואם מערכת המעקב האוטומטית המתוחכמת, תוציא מכתבים שיצדיקו כל הזמן את מעשיכם, ויסבירו ללקוח בלי סוף, מדוע הוא לא צודק, הלקוחות לא יחזרו! מה שהנשיא לינקולן (Lincoln) אמר, נכון עד היום. עם או בלי מחשבים: אפשר לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן או על כל האנשים חלק מהזמן. אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. שיווק זה שיווק. כשלא חושבים איך מוכרים - לא מוכרים! ואז זה גם לא משנה איפה לא מכרת. ובאינטרנט, במיוחד בגלל הבלוגים חייבים להתייחס נבון (wise) ללקוחות! כאן הלקוח חייב לשמוח מאד.

ב.

גם באינטרנט חל החוק הראשון: מישהו צריך לקנות משהו, (כלומר מישהו צריך למכור משהו) אחרת גם לאתר אין קיום.

ג.

התמהיל (mix) לצורך המכירה נשאר אותו הדבר. למילות מפתח קראו במאה הקודמת משתנים סמנטיים. למנוע חיפוש קראו מחקר שוק. ולכתוב הרבה מילים היה גם אז יתרון, בתנאי שנכתבו לעניין. מי שקנה עגבניות דרך הטלפון קיווה שלא יקבל ירוק מדי או אדום מדי. וקונים עשו WINDOW SHOPPING ברחוב לפני שקנו משהו. מה נשתנה? שעכשיו כולם מודאגים שהשמינו: התוצאה של "אי-תנועה" ©.

ד.

האינטרנט הוא עוד מדיה והוא לא "שוק בפני עצמו" כפי שגילה כל מי שכבר מפעיל אתר (ובודאי חנות) ברשת. אתר צריך אזכור וחשיפה במדיה אחרת. יהא זה אזכור המבצעים בעיתון, או הפניה מהטלוויזיה או מפרוספקט. מנוע חיפוש וכרטיס ביקור אינם מספיקים. חנות ברחוב מייעלת את האתר! יותר אזכורים מחוץ לרשת ז.א. יותר ביקורים ברשת. אינטרנט הוא קולנוע בתוך עיתון © מה שלאמיתו של דבר מעביר את הוצאות ההדפסה – לקורא! ויש צורך בחומר מודפס. למשל: לקרוא מאמר באמבטיה או עם מה נעטוף קליפות?

מאחר והאינטרנט הוא מדיה נוספת הוא לא בא במקום שילוט, ולא במקום עיתונות, ובודאי שלא במקום טלוויזיה. הוא לא במקום דיוור ישיר והוא בטח לא במקום אנשי מכירות (פנים אל פנים או בטלפון). הוא אמנם עולה לרמה שאי אפשר בלעדיו, כי הוא מדיה חדשה ומודרנית. אבל עדיין לא נכון שאין בלתו. שלא ישכנעו אתכם אחרת. זה מוקדם מדי. רוב המכירות עדין נעשות מחוץ לרשת. מי שהצליח להביא עוד לקוחות לחנותו (ברחוב) בעזרת האתר ברשת משתמש בו נכון. האינטרנט הוא בינתיים עוד מדיה. נקודה.

אינטרנט לבד זה כמו אוטו בלי דלק ©

ה.

מה לעשות באינטרנט? אתר יעזור אבל לא הכרחי. אם עדין לא החלטתם על אתר, אל תתאמצו. גם תא דואר אלקטרוני (דוא"ל) טוב בשביל התחלה. כי הוא נוח ומתאים להופיע בכל חומר פרסום, וכך נוצר קשר למדיה נוספת. אפשר להוסיף כתובת דוא"ל למודעות ושלטים (מכל סוג). בכרטיסי ביקור וגם בעלוני פרסומת. במשרד ובנקודת המכירה. על מדבקות המוצרים ועל רכב ההובלה וכאשר תחליטו על אתר קל יהיה לעדכן.

עוד כמה מחשבות על שיווק באינטרנט:

ו.

בקשר לאתר ברשת כמה עקרונות פשוטים שחווינו (נכווינו) על בשרנו: אל תקרא לבוני אתרים לפני שיש בידיך תמונה ברורה לשאיפותיך וגם כל החומר שתרצה להשתמש בו. אל תתחיל כל עוד אינך בטוח בשביל מה אתה צריך אתר, ומה אתר יוסיף לך לרווחיות. מה כן: אתר הוא עוד כתובת עסקית. אתר מוסיף חשיפה. אתר יכול לשמש בסיס לחסכון בתקציב הפרסום, כי בעזרתו נוצר בסיס לדיוור בזול. הצגת פרוספקטים. כרטיס ביקור עם תוכן. כשהוא ערוך נכון: אתר מוסיף מכירות. מוסיף מוניטין. תורם לחסכון בתהליך המכירה. ויוצר גירוי לתגובה. כדי שאתר יעזור בתהליך המכירה, עדיף להיעזר בתכנונו עם מי שהתנסה במכירות בפועל. בשטח. שלמד להתגבר על התנגדויות פנים אל פנים ולא רק בדואר אלקטרוני. צור קשר

ז.

אתר זה כמו פילגש - כיף להשתעשע, אבל לא משחרר מהתחייבויות. מה עושים? בדיוק כמו קודם. המרכזנית שלכם עונה לטלפונים? אם לא, ועברתם כבר לשיטה האורקולית דהיינו: אתה שומע מה אמרו לך ונהיה לך חושך בעיניים (עד שתמצא על מה ללחוץ), בשביל ששוב לא יהיה לך שם עם מי לדבר? זו טעות מס 1. תעברו בבקשה לפרק הבאים לא קונים. ואם גם באתר שלכם הלקוח צריך לטפס על ה HTML (בהיעדר קירות) בשביל להבין מה קורה אצלכם – האתר לא יעזור למכור. וככה גם אם האתר שלכם ייראה ויתנהג כמו מצבה. אתר, כמו מודעה בעיתון. צריך לעדכן. לשפר לשפץ ולהפיץ. ובעיקר להתייחס אליו יומיום בדיוק כמו שקונים עיתון ומחפשים בו את המודעות שלכם ושל המתחרים. אתר הוא תקשורת שיווקית חדשה. אמצעי תקשורת חי עם הלקוחות. דגש על חי. ויש עוד CHECKLIST למי שרוצה לבד. צור קשר

ח.

בשורות פשוטות. כל האמור עד כה לא נועד להפחית בערך האינטרנט אלא להכניס לפרופורציה את עודף ההתלהבות המקובלת מנושא חדש ומלהיב. והאינטרנט באמת מלהיב את הדמיון בגלל כל המידע שחבוי בו לכן אין לוותר על ההזדמנות, למכור ולהרוויח גם בעזרת האינטרנט. מאידך זה לא אומר שצריך לפתוח מיד חנות וירטואלית לפני שבטוחים בתוצאות. אבל אם כן אז כדאי לחזור ולזכור, שגם באינטרנט חלים כל הכללים של שיווק תכליתי. ותמיד נשארות אותן השאלות: כיצד בוחרים חומר מתאים? מאיפה יבוא החומר? כיצד לנסח את התוכן כך, שימכור (בכל שפה). יש לכם אתר? רוצים למכור דרך האינטרנט? האם האתר שלכם עושה רוח? (למשל מביא מכירות) או רק מעלה אבק? Upgrade your presence ר.ל. שפרו עכשיו את נוכחותכם. צור קשר

אתר ידידותי, ערוך נכון ומנוסח בשפה נכונה, הוא כמו פרוספקט מוצלח. תעודת זהות מדברת. מכתב מעניין. וכשהוא חלק מפעולה שיווקית שלמה, הוא מוכר יותר. לבד לא. אתר שמעניין את הלקוחות עוזר ומוכר. בעיקר מוכר. ואם זה לא קרה לכם עד היום, ז.א. שצריך שינוי. צור קשר

אתר אינו חייב להיות מרובע! אתר יכול להיות בכל צורה. אפילו עגול! מקימי אתרים מפורסמים (ר.ל. שעשו פרסומת) נוטים לאתר מרובע "כי זה הכי נוח למשתמש" (ובעיקר לכותב). "ככה עושים כולם", "זו התבנית הכי מקובלת", " ועוד. ומי שלא רוצה "כמו כולם"? אולי שונה, זה לא בהכרח מגונה. בקיצור - מעשים במקום מעשיות! צור קשר

ט.

ומה אחר כך? אחרי שמסיימים ללמוד את המילים החדשות שמשתמשים בן כיום, מגלים שכשצריך למכור, צריך למכור לא חשוב איזה מונח מבריק עוטף את זה. במבט קדימה: החלטתם שצריך לטפל בשיווק ובמכירות לעומק. חיפשתם ברשת. הורדתם מאמרים. קראתם. נהניתם. אולי גם הייתם בקורס או ביום עיון (כל מה שאתה צריך לדעת על ............ ב 6 שעות). קיבלתם חומר. אז מה עושים עם זה עכשיו? אלו שלימדו ונתנו עצות טובות, קיבלו תשלום ונשארו בבית. שלהם. במילים אחרות מי יוצא עכשיו למכור. מתי? אייך מיישמים את כל החומר?

קראת. למדת. יישמת. יש לך הרגשה שלמכור זה כמו קרב מגע - רק בלי ידיים? ואיך מקבלים את התשלום לבסוף? הצלחה! קיבלת 427 פניות לפרסום שלך, אבל יש רק איש מכירות אחד (או שניים) לטפל בזה? כיצד לשמור על הלקוחות שכבר פנו שלא יעברו למתחרים? כיצד מטפלים בהרבה פונים בבת אחת? ומה שולחים להם? זה שלב השאלה הזהה, בלי ועם אינטרנט. אז אפשר גם אחרת! אנחנו מציעים למכור ביחד אתכם. אם חיפשתם מישהו שעושה, ולא רק מרצה כדאי שניפגש. עם תשומת לב נכונה תקבלו הרבה יותר מכירות. גם מהאתר! צור קשר

י.

אנו מציעים עזרה פעילה בשיווק. להתחיל מהנקודה שהכי טוב להתחיל. מהתחלה. אחר כך נצא לשטח למכור. נעבוד ביחד. ונדאג להצליח. ביחד. בלי לבזבז יותר מדי זמן ואנרגיה (כסף)! נעזור לכם לשפר חשיפה (לא רק במנועי חיפוש). ונייעל את תהליך המכירה. ועוד נקודה. לא תצטרכו לגייס עוד מוכרים, עד שיהיה ברור לגמרי שזה הכרחי. אנחנו לא רק יועצים. אנחנו גם מבצעים. וגם בתשלום לפי תוצאות. וזו רק דוגמה. בקיצור - מעשים במקום מעשיות.






חשוב לזכור: גם באמצע הדרך הנכונה אם יושבים שם בלי לזוז - אפשר להידרס. חלילה.
                  אל תחכו עד שייגמר מה שיש. תתקשרו וניפגש זה יעשה לכם רק טוב............ צור קשר

  צור קשר  למפת האתר  להגדרות לחץ כאן  עקרונות השיווק 

מעשים במקום מעשיות

מכירות ובקרה שיווקית בארץ ובחו"ל
במקום להתייאש מהשוק - בואו נטפל בשיווק
אנחנו משפרים ביחד אתכם: את המכירות. את המוכרים. ואת המוניטין שלכם.
ביחד - נמכור יותר. מהר יותר. רווחי יותר!
האם אתם מוכנים להצלחה?