שיווק הוא הנדסת רווחים
הסמינר לשיווק תכליתי ובקרה

תכלית השיווק היא רווח. שיווק תכליתי (פונקציונלי) מוסיף רווחים  לעסק. שיווק  תכליתי  מתחיל כבר בשלב ההחלטה על חומרי הגלם, משום שכל פרט במוצר משפיע על הקניה. השיווק התכליתי משתמש בטכניקות כמותיות. אין אינטואיציה בלי נתונים. כל נושא נתון לבדיקה. ומומלץ להיות ספקן, ומוכן עם פתרון חלופי. שיווק תכליתי דואג לרווחים בכל מסלול המוצר: ליצרן, למוכר ובייחוד לקונה (הכי חשוב). בשיווק תכליתי, עוסקים במכירות, כדי ליצור רווחים, שיאפשרו חופש, לקבל החלטות נכונות, ובזמן סביר (הכוונה, מראש). להלן תוכנית הסמינר:



חלק ראשון
1. מבוא לשיווק פונקציונלי (תכליתי):
    א. עקרונות, הגדרות, כללים ויישומים.
    ב. הגדרה של נתונים סופיים וניתוח תלת ממדי.
    ג. סטטיסטיקה היא עוד שפה.
    ד. תיאוריית הזמן ומחיר האחור.
    ה. מבוא לבקרה: ביקורת אמינות המידע.
    ו. שיטות בבחירת שווקי מטרה.

חלק שני
2. תמחיר ומחירים על פי הגישה התכליתית. (מה המחיר קובע).
3. הלקוח חייב לשמוח: מתי ולמה CRM ו CEM לא מצילים את הלקוח.
4. בקרה א': כיצד הבקרה עוזרת למנוע הפסד לקוחות ורווחים.
5. בקרה ב': שיטות שונות להשוואת התוצאות לכוונות.
6. מי רשאי למכור: בניית הפרופיל. ניהול. וביקורת התוצאות.
7. מה ז.א. לדעת / למכור נכון.
8. שיווק בכוון הנכון: לתת כיוון וסדר לרעיונות.
9. מבנה קידום המכירה בעידן המחשב וחוסר האמון.

חלק שלישי
10.   שלבי הטיפול בשוק במצב כאוס. (האם לחכות שהפרפר ינפנף בכוון ההפוך)
11. מתחרים - להקדים חכמה לתרופה.
12. החטא הקדמון: למה סקס באינטרנט זה לא כמו במודעות.
13. בקרה ג': כיצד בקרה נכונה מייעלת את ניצול הזמן במצבי שוק הפכפכים.
14. הומור בשיווק ועל השימוש במשתנים סמנטיים  (שבאינטרנט נקראים מילות מפתח).
15. מה שהמשתתפים ביקשו לדעת.

לפרטים נוספים צור קשר
דוא"ל seminars@customers.co.il
  צור קשר  למפת האתר  להגדרות לחץ כאן  עקרונות השיווק 

מעשים במקום מעשיות

מכירות ובקרה שיווקית בארץ ובחו"ל
במקום להתייאש מהשוק - בואו נטפל בשיווק
אנחנו משפרים ביחד אתכם: את המכירות. את המוכרים. ואת המוניטין שלכם.
ביחד - נמכור יותר. מהר יותר. רווחי יותר!
האם אתם מוכנים להצלחה?
© Entire contents copyright