תכלית השיווק היא רווח. שיווק תכליתי (פונקציונלי) מוסיף
רווחים לעסק. שיווק תכליתי מתחיל כבר בשלב ההחלטה על חומרי הגלם, משום שכל פרט במוצר משפיע על הקניה. השיווק התכליתי משתמש בטכניקות כמותיות. אין אינטואיציה בלי נתונים. כל נושא נתון לבדיקה. ומומלץ להיות ספקן, ומוכן עם פתרון חלופי. שיווק תכליתי דואג לרווחים בכל מסלול המוצר: ליצרן, למוכר ובייחוד לקונה (הכי חשוב).
בשיווק תכליתי, עוסקים במכירות, כדי ליצור רווחים, שיאפשרו חופש, לקבל החלטות נכונות, ובזמן סביר (הכוונה, מראש).
להלן תוכנית הסמינר:
|